Zwroty i wymiana

  1. Kupujący, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi być dostarczony w stanie niezmienionym, czyli kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie producenta. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży. Jeżeli zwracany towar jest jedną z kilku pozycji na zamówieniu , po otrzymaniu i przyjęciu towaru wystawi Kupującemu fakturę korygującą i odeśle na adres Kupującego. Koszt zwrotu bądź wymiany towaru ponosi Kupujący. MOTYLPRO.PL oświadcza, że nie przyjmuje towarów wysłanych na koszt MOTYLPRO.PL. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak żeby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, sklep MOTYLPRO.PL zwraca towar do Kupującego po wcześniejszym poinformowaniu go o tym drogą telefoniczną.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres firmy MOTYL-PRO S.C. ul. Gęsia 29/1, 20-719 Lublin. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Jeżeli uszkodzenie towaru podczas transportu zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą spedycyjną (telefon jest podany na liście przewozowym) i umówić się na przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.  Przewoźnik jest zobowiązany do takiego przyjazdu i spisania protokołu. Wszelkie reklamacje kierowane do przewoźnika, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie, według prawa przewozowego, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.  Produkt uszkodzony powinien być zapakowany oryginalnie i nie może nosić śladów użytkowania.
  4. Reklamacje produktów uszkodzonych mechanicznie, niezgodnie z przedmiotem użytkowania lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane, a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki.
  5. Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie. Za dostarczenie przedmiotu do siedziby naszej firmy odpowiada Kupujący.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy